Vuosikokous su 6.4. klo 17

Keravan Pesis-Juniorit ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään sunnuntaina 6.4.2025 klo 17.00 alkaen Ravintola Provencalessa osoitteessa Asemanaukio7, Kerava.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat (listattuna alle). Toivotamme kaikki seuran jäsenet lämpimästi tervetulleiksi!

Ystävällisin terveisin

Keravan Pesis-Juniorit ry:n johtokunta

Kevätkokouksen asiat

  1. Avataan kokous
  2. Valitaan kokoukselle
    1. puheenjohtaja
    2. sihteeri
    3. kaksi pöytäkirjan tarkastajaa
    4. ääntenlaskijat
  3. Todetaan läsnä olevat äänioikeutetut jäsenet
  4. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  5. Esitetään johtokunnan laatima vuosikertomus ja tilinpäätös sekä tilintarkastajien antama lausunto tai toiminnantarkastajien antama toiminnantarkastuskertomus
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
  7. Muut asiat
    • Yhdistyksen sääntöjen muuttaminen
  8. Päätetään kokous

    Samankaltaiset artikkelit

    • Pelikausi 2024 on ohi

      Kauden päättäjäiset pidettiin Kurkelan koululla 17.9. Päättäjäisissä palkittiin perinteisesti monipuolisesti joukkueiden pelaajia. Jokainen joukkue sai itse päättää oman joukkueensa omat pelaajat. Seuran hallitus päätti kokouksessaan perinteiset palkinnot. Palkinnon saajat ovat seuraavat: Vuoden 2024 tuomari – Joona Kuusimaa Vuoden 2024 valmentaja – Juha Huttunen Vuoden 2024 pesislupaus – Väinö Koponen Vuoden 2024 positiivinen teko – Kepecam…

    • |

      Kauden avajaiset Koivikossa su 11.5. klo 12

      Pelit ovat jo alkaneet osalla joukkueista, mutta kausi avataan virallisesti Koivikossa su 11.5. klo 12. Ohjelmassa joukkueiden kuvaus, testejä, mehua ja makkaraa. Samalla on hyvä mahdollisuus tulla tutustumaan seuran toimintaan ja pesikseen Keravalla. Mukana myös yhteistyökumppanimme OmaValmius. Lämpimästi tervetuloa!

    • KePe:n uusi hallitus

      KePe:n sääntömääräinen syyskokous kokoontui 29.9. Kurkelan koululla. Kokouksessa valittiin uusia hallituksen jäseniä erovuoroisten tilalle sekä seuralle uusi puheenjohtaja. Seuran uuteen hallitukseen kuuluu toimintavuodelle 22-23 Miikka Heiskanen, Mikko Laulainen, Heidi Keskinen, Sofia Pahtela sekä Tino Loikkanen. Varajäsenenä hallituksessa toimivat Juha Huttunen sekä Anssi Ennevaara. Puheenjohtajaksi jäsenistö valitsi Miikka Heiskasen. Onnea uudelle puheenjohtajalle.

    • | | |

      D-pojat alueen leirimestarit 2023

      Kepe lähti alueleirille D-poikajoukkueella kilpasarjaan. Leirillä runkosarjassa kaatuivat Mynämäen, Loimaan, Lahden ja Espoon joukkueet, mutta Tahko onnistui nappaamaan täpärän voiton juoksuin 1-0. “Pelattiin tasaisesti ja varmasti läpi leirin. Joukkueessa on mielettömän upea henki ja mahtavia poikia niin kentällä kuin sen ulkopuolella. 15 päästettyä juoksua koko leirin aikana kertoo riittävän hyvästä ulkopelistä. Lauantaiaamuna ei oltu valmiita otteluun,…

    • Syyskokouksen päätöksiä

      Seuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin 3.10. Moreenitien ”kotipesässä”. Kokouksessa valittiin jäsenet erovuoroisten hallituksen jäsenten tilalle sekä päätettiin jäsenmaksuista ja vahvistettiin toimintasuunnitelma ja budjetti kaudelle 2025. Alkavan kauden jäsenmaksuksi päätettiin 49 €. Seuran puheenjohtajana jatkaa Harri Kokkonen, jonka kausi on nyt puolivälissä. Hallituksessa jatkavat Anu Halonen ja Merja Lonkainen sekä varajäsenenä Miika Niemelä. Hallitukseen valittiin lisäksi Mikko…

    Vastaa

    Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *